Diskuse k článku
Návrh objízdných tras v době uzavírky Brněnského mostu na silnici II/602 v Jihlavě
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
František HintnausTo je "skvěle" vymyšleno. Okružní ulice dříve sloužila jako městský okruh i pro nákladní vozidla. Z neznámých důvodů už tomu tak není. Po ulici Fritzova , Jiráskova , Dvořákova a dlších v centru Jihlavy mohou jezdit i kamióny ale po Okružní ulici nemůže projet ani nákladní vozidlo nad 3,5 tuny. Smutné, jak se různě přistupuje k zatížení určitých částí města, jejich obyvatel a životního prostředí. To znamená, že i " určitá technická obslužnost - né jenom firma SMJ" bude muset např. na skládku do Hečova po nelogické, neekologické, neekonomické a nebezpečné objízdné trase po dálnici D1 přes Měřín zpět do Velkého Beranova na skládku. Doporučuji autorům těchto útrpných návrhů ať si za volant nákladních vozidel sami sednou a zkusí si jaké to je živobytí. Chápu, že musí být bráno v potaz vše vzhledem k bezpečnosti a plynulosti silničního provozu a místních obyvatelal, ale toto se nepovedlo, zvláště když se má téměř současně rekonstruovat i most v ulici Romana Havelky. Při navržení správných opatření, by i ulice Oružní byla dostatečně a bezpečně prostupná ve směru na Brno i pro vozidla alespoň do 18 tun. |