Během oprav byl většinou volný jeden jízdní pruh. Kolony se tvořily zejména na začátku.
„Jednoznačně tomu pomohlo počasí a také dobrá organizace práce zhotovitelské firmy, která pracovala téměř nepřetržitě včetně sobot. My jsme zase pružněji reagovali ohledně povolení,“ shrnul šéf zlínské pobočky Ředitelství silnic a dálnic ČR Karel Chudárek.
Silničáři si při minulých opravách zajišťovali povolení na zvláštní užívání silnice na každou opravovanou etapu zvlášť. Teď si ho zajistili na celý úsek. Takže když jednu etapu skončili dříve, mohli se hned přesunout na další. Odpadl tak třeba den čekání.
Oprava klíčové dopravní tepny uzavře důležitou křižovatku v centru Zlína |
Redakce MF DNES staveniště navštívila třikrát: 15., 26. a 31. července. Na místě bylo vždy kolem deseti kusů těžké techniky, o něco více pracovníků.
Posledního července v 9 hodin ráno válec válcoval asfaltovou vrstvu vozovky, kterou kladl stroj před ním. Kolem bylo několik dělníků s lopatami i bez. Někteří opodál dělali nové obrubníky. Všichni pracovali docela pilně.
Mapy poskytuje © SHOCart a přispěvatelé OpenStreetMap. Společnost SHOCart je tradiční vydavatel turistických a cykloturistických map a atlasů. Více na www.shocart.cz