„Rekonstrukce proběhla v pořádku, přejezd je znovu plně funkční,“ potvrdila mluvčí Správy železnic Nela Friebová.
V čem byl v červnu problém? „V době předání stavby Správa železnic zjistila, že zhotovitel nedodržel naprojektované parametry, což způsobilo, že při vyšších rychlostech vozidel přes přejezd dochází v extrémních případech až k dotyku podvozku vozidla s vozovkou,“ popisovala mluvčí problém před dvěma týdny.
Podélný spád odvodňovacího žlabu totiž nebyl shodný se spádem koleje ani s příčným spádem komunikace. Z obou stran pak byl přejezd osazen značkami omezujícími rychlost na 30 kilometrů v hodině a upozorňujícími na nerovnosti na vozovce.
Rekonstrukce, během které byl přejezd na jednokolejné regionální trati osazen závorami, stála celkem 26 milionů korun.
Řidiči měli s překonáním přejezdu v srpnu po první opravě problémy:
21. srpna 2020 |