Šéf marketingu České počty Jan Foubík Rádiu Impuls vysvětluje, jak se podařilo trend obrátit. „V roce 2014 jsme provedli kompletní revizi projektu. Usoudili jsme, že smluvní dokumentace je příliš komplikovaná a smluvní odměny jsou poměrně nízké. Takže jsme to zatraktivnili jak finančně, tak provozně, protože jsme to hodně zjednodušili. Odstranili jsme spoustu sankcí ze smluv apod., které tam dříve byly. Aby se toho ani ti nejmenší podnikatelé, případně starostové nebáli.“ řekl Jan Foubík.
Česká pošta dál plánuje, že do roku 2025 převede na smluvní partnery 2500 poboček z 3200. Pošta Partner je plnohodnotnou alternativou pošty. Provozuje ji ale třetí osoba, nikoli pošta. Každá taková pobočka musí poskytovat základní poštovní služby.
Celý rozhovor si můžete poslechnout ze zvukového záznamu níže: