Cestující v metru čeká výluka na linkách A a C, bude se opravovat trať

  9:42
Cestující v pražském metru čeká od středy 16. listopadu až do neděle 20. listopadu výluka v několika úsecích. Na lince A bude nejprve zastaven provoz mezi zastávkou Skalka a Depo Hostivař, poté i ve stanici Strašnická. Na trase C soupravy nevyjedou mezi stanicemi Pražského povstání a Florenc.
Stanice metra I. P. Pavlova

ilustrační snímek | foto: Michal Barák, iDNES.cz

Výluky začínají vždy se zahájením provozu zhruba od 04:30 a končí v noci z neděle na pondělí, kdy již všechny vlaky vyjedou podle běžných jízdních řádů.

Na trase A se oprava dotkne úseku mezi Skalkou a Depem Hostivař. Mezi stanicemi bude 16. listopadu zavedena náhradní doprava. V úseku Strašnická – Depo Hostivař pojede pravidelná tramvajová linka 7 nebo linka 37 v trase Radošovická/Staré Strašnice – Strašnická – Nové Strašnice – Depo Hostivař.

Výluka na lince metra A ve středu 16. listopadu.

Na tuto výluku navazuje od čtvrtka 17. do neděle 20. listopadu přerušení provozu metra A v úseku Strašnická – Depo Hostivař. Do stanice Skalka bude jezdit prodloužená autobusová linka číslo 125 a pravidelná autobusová linka číslo 175.

Výluka na lince metra A od čtvrtka 17. listopadu do neděle 20. listopadu.

Do stanice Depo Hostivař pojede tramvajová linka 37 v trase Zahradní Město – Nádraží Zahradní Město – Strašnická – Limuzská – Depo Hostivař a pravidelná tramvajová linka číslo 7.

Čtyřdenní výluka zasáhne i linku C. Na ní se cestující nesvezou metrem z Pražského povstání na Florenc. V tomto případě bude zavedená náhradní autobusová doprava. Na rozdíl od výše zmíněné výluky se v tomto případě přerušení provozu nedotkne tramvajových a autobusových linek.

Od 17. listopadu 2022 do neděle 20. listopadu nepojede metro v úseku Florenc – Pražského povstání.

Náhradní autobusová doprava XC pojede v úseku Pražského povstání – Vyšehrad – I. P. Pavlova – Muzeum – Hlavní nádraží – Florenc.

Na trase A mezi Skalkou a Depem Hostivař se cestující nesvezli již o uplynulém víkendu. Pražský dopravní podnik totiž zahájil na této lince postupnou obnovu soustavy staničních počítačů zabezpečovacího zařízení. Jako první byl na řadě právě zmíněný úsek.

Modernizace na celé trati potrvá asi tři roky a náklady budou 232,5 milionu korun.

Autor: