Oprava zavřela polovinu mostu, nicméně i tak zůstal provoz v režimu 2+2. Jezdilo se plynule, největší komplikací v dopravě tedy patrně byla červencová nehoda, při níž kamion plný železa vrazil v zúžení do betonových svodidel.
Ředitelství silnic a dálnic vybralo stavební firmu IDS – Inženýrské a dopravní stavby Olomouc, která za realizaci získá zhruba 111 milionů korun. Se zakázkou už měla společnost zkušenosti, jelikož minulý rok opravovala druhou polovinu estakády.
I letos bylo potřeba vyměnit vrstvy vozovky, vyrovnat výškové rozdíly nosných konstrukcí, zajistit protikorozní opatření nebo položit nové izolace.
Uzavírka začala 5. dubna a skončit měla příští měsíc. Termín 22. září oznámený ministerstvem dopravy nicméně nakonec platit nebude.
„Práce na stavbě se budou prodlužovat tak jako v loňském roce. Aktuálně bylo schváleno prodloužení do 22. října, což by měl být finální termín. Důvodem je větší rozsah oprav, než předpokládal projekt,“ vysvětlil stavbyvedoucí firmy IDS z mostní divize Tomáš Tejkl.
Mapy poskytuje © SHOCart a přispěvatelé OpenStreetMap. Společnost SHOCart je tradiční vydavatel turistických a cykloturistických map a atlasů. Více na www.shocart.cz