„Dárcovskou kampaň jsme připravovali od začátku roku a věřili jsme v úspěch, ale výsledky nás naprosto nadchly a ubezpečily v tom, že veřejnost kulturní život na Dolním náměstí uvítá,“ uvedl Jan Žůrek, ředitel DW7. Jeho tým se rozhodl využít platformu Hithit.com, která má přísná pravidla. „Pokud během 45 dní nevyberete cílovou částku, peníze zase putují zpátky na účty dárců,“ vysvětluje Žůrek a dodává: „Nenapadlo by nás, že dosáhneme cíle týden před koncem kampaně. Chtěli bychom za to všem dárcům srdečně poděkovat.“ Organizaci nakonec přispělo 715 lidí, průměrný příspěvek byl 762 Kč, nejnižší 100 Kč a nejvyšší 31 268 Kč. Každému dárci teď náleží odměna dle vlastního výběru - zasílány budou postupně, v některých případech je mohou přispěvatelé očekávat až v řádech měsíců.
„Nadále se snažíme získat prostředky od individuálních dárců a od firem,“ pokračuje Žůrek. Dotaci 700 tis. Kč již schválil Olomoucký kraj, se statutárním městem organizace o příspěvku stále jedná. „Ve skladbě rozpočtu má ovšem suma získaná přímo od veřejnosti výjimečnou pozici. Je to zároveň signál společnosti, že darovat je normální a že to může lidem přinést příjemný pocit, jak se nám potvrdilo ve vzkazech od přispěvatelů,“ uzavírá Žůrek. Pro zájemce o projekt kulturního centra, kteří přispět nestihli, nabízí organizace ještě další možnosti prostřednictvím webové stránky