„V prvních dnech provozu zavádíme posílená bezpečnostní opatření – zvýšíme počet členů ostrahy a stejně jako v pražské pobočce bude zajištěna kontrolovaná regulace vstupu. Zákazníky upozorňujeme, že se před prodejnou mohou tvořit fronty již od ranních hodin,“ nastínil jednatel společnosti Lidl Česká republika Petr Krula.
Nabídka prodejny, jež se v pondělí otevře v 9 hodin, zahrnuje zboží zlevněné až o 70 procent, jedná se o sortiment, který se neprodal v rámci pravidelných týdenních akcí. Zahrnuje oblečení, obuv, nářadí, vybavení do domácnosti, hračky i potřeby pro sport a volný čas a bude se měnit podle aktuálně dostupného výprodejového sortimentu.
Jak to vypadalo loni v outletu v pražských Letňanech |
„Zájem zákazníků o tento způsob prodeje spotřebního zboží nás opravdu velmi příjemně překvapil. Už při spuštění koncepce Giga výprodeje na výstavišti v Letňanech bylo zřejmé, že o akci je mimořádný zájem. To, co se odehrálo ve Štěrboholech, však předčilo veškerá naše očekávání,“ doplnil Krula.
V prvních dnech tehdy zájemci o zboží zablokovali parkoviště a na místě se tvořily několikasetmetrové fronty. V samotném obchodě nebyla situace o moc lepší, podle dostupných videí se zákazníci přetahovali o zboží a před pokladnami rovněž stály dlouhé zástupy lidí.
6. ledna 2025 |
„Cílem této prodejny je vytvořit stabilní prodejní kanál pro zboží, které musí uvolnit místo novým akcím v našich běžných prodejnách. Inspiraci jsme čerpali ze zahraničí, kde podobné outletové prodejny Lidl úspěšně fungují, například v Maďarsku, Portugalsku a Španělsku,“ sdělila tehdy tisková mluvčí českého Lidlu Eliška Froschová Stehlíková.
Nový olomoucký outlet s prodejní plochou tisíc metrů čtverečních, který je prvním na Moravě, bude otevřen denně od 9 do 20 hodin. Před budovou je k dispozici parkoviště a v blízkosti se nachází autobusová zastávka Centrum Haná, kde zastavují linky 21 a 28.
„Po úspěšném ověření konceptu v Praze jsme hledali vhodné místo, kde bychom mohli pokračovat. Olomouc se díky své poloze a zázemí ukázala jako ideální volba. Věříme, že i zde si Lidl Outlet rychle získá své zákazníky,“ uvedla Froschová Stehlíková.





