„Chceme zdokonalit komunikaci mezi úřadem a občany. Občané mám mohou pomoci odhalit slabší místa i možnosti zlepšení naší práce. Budeme rádi za každý inspirativní nápad,“ konstatovala tajemnice Městského úřadu v Novém Jičíně Jarmila Absolonová. Každý klient se může anonymně elektronickou cestou vyjádřit k přístupu úředníka, k jeho odbornosti, zdvořilosti a podobně.
Postačí, když si během jednání na úřadě vezme ze stojánků v kancelářích formulář. Do něj napíše svou e-mailovou adresu, datum a název navštíveného odboru a lístek vhodí do boxů u hlavních vchodů do všech budov úřadu a návštěvnického centra.
„Jednou denně všechny e-mailové adresy zadávám do systému dodavatele, který elektronicky žádá klienty o hodnocení. Úřad nemá možnost zjistit e-mailovou adresu občana ani jeho vyjádření. Ze všech hodnotitelů dodavatel projektu jednou měsíčně vybere příjemce poukazu na nákup v supermarketu,“ doplnila Alena Hanousková z organizačního odboru.
Do hodnocení jsou zařazena všechna pracoviště úřadu přicházející do kontaktu s veřejností. Projekt Dobrý úřad bude probíhat po celý rok až do 31.srpna 2017.