Nový výkonný ředitel Bartoš je „odchovancem“ Masarykova okruhu. Brněnský rodák na něm začínal ve funkci časoměřiče, pracoval na marketingovém oddělení a následně přešel do sportovního úseku, jehož se v roce 2002 stal ředitelem.
Nyní povýšil do nejvyšší řídící funkce. Střídá v ní Ivanu Ulmanovou, která se rozloučila na vlastní žádost po osmnácti letech na konci července.
„Na směřování společnosti se s mým nástupem do funkce nic nemění. Já a celý tým chceme poskytnout majiteli maximální podporu k rozvoji společnosti a prioritou je, aby Masarykův okruh měl stále dobré jméno a pevnou pozici,“ sdělil Bartoš pro iDNES.cz.
MotoGP zpět v Brně? Elitní motorky se mohou do Česka vrátit už příští rok |
Závodní program do konce roku je na okruhu pevně dán, první Bartošovou velkou akcí ve funkci bude od 7. do 8. září víkend pod hlavičkou Masaryk Racing Days a exhibice F1.
Ještě stěžejnější však pro Bartoše bude naskočení do rozběhnutých jednání o návratu MotoGP do Brna od příštího roku. Zahájil je nový majitel okruhu Karel Hubáček ve spolupráci s Autoklubem ČR a vrcholnými politiky z regionu.
MotoGP na tři roky?Přestože jednání o návratu MotoGP do Brna ještě nemají konkrétní obrysy, o prvních detailech se již v zákulisí spekuluje. Podle informací iDNES.cz se mluví o tříleté smlouvě pro Automotodrom Brno se startem od roku 2025. |
„Nyní, uprostřed sezony, se naše úsilí soustředí na každodenní provoz závodní dráhy, včetně pořádání závodních akcí pro veřejnost. Ostatně, už za pár týdnů nás čeká podzimní vrchol automobilové sezony v podobě tradičního podniku Masaryk Racing Days. Důležitý je i rozvoj dalších aktivit v areálu – ať už to je offroad park nebo polygon, které využívají nejen individuální zákazníci, ale i firmy nebo jednotky integrovaného záchranného systému,“ vyjmenoval Bartoš své nejbližší pracovní cíle. Otázku na potenciální obnovení tradice motocyklové Grand Prix v Brně nechal bez komentáře.
„Jsme potěšeni, že můžeme pana Bartoše přivítat do nové vedoucí funkce. Jeho mnohaleté zkušenosti, hluboké znalosti a angažovanost v oblasti motorsportu na mezinárodní úrovni jsou klíčové pro další rozvoj společnosti,“ uvedl Hubáček na adresu výkonného ředitele, jenž dlouhodobě působí ve strukturách Mezinárodní automobilové federace (FIA) a v minulosti zastával například funkci ředitele závodu světových šampionátů WTCR a WTCC.