Obě letadla tu takhle stojí už skoro deset let. Dají se ještě jednou do pohybu? Tupolev Tu-154 z bývalé vládní letky už osm let stojí na ploše kbelského... Čelní pohled na jedno z „tůček“. Na křídlech jsou již odmontovány sloty z... V současnosti mají letadla demontované motory a části mechanizace křídel. Dobrovolníci, kteří na letadlech už rok pracují, popsali podvozkové gondoly... „Dokud dýchám, doufám,“ říká latinský nápis. Naděje i víry v dobrý konec celé... Nápis na podvozkové gondole „naganského speciálu“ 1016 připomíná výsledky české... Detail křídla. Horní plát, připevněný desítkami šroubů, je nutné demontovat,... Pohled na levou motorovou gondolu novějšího letounu s registračním číslem 1003.... Hlavní podvozková noha. Tu-154M má první pár kol natáčecí, takže letadlo snáze... Pohled do pilotní kabiny. Naprostá většina přístrojů je stále na svém místě,... Detail přístrojové desky v „naganském“ letounu 1016. Ten má ještě i radarovou... Přístrojová deska palubního inženýra. Sledoval například ukazatele chodu motorů... V kokpitu stále ještě zůstává běžné vybavení - například manuál s checklisty ... ... nebo kyslíkové masky pro letovou posádku. Najít se tu dají dokonce i náhradní pásky do letového zapisovače čili černé... Jedna z Pohled do technického úseku pod pilotní kabinou. Tu154 byly vybaveny nejen... Pohled do zavazadlového prostoru. Po odstranění postranních panelů je možné... Zavazadlovým prostorem se nyní dá dostat až do palivových nádrží. Na jejich dně... Do zavazadlového prostoru se dá dostat snadno i z kabiny cestujících - stačí... Interiér hlavní kabiny pro cestující. Několik řad sedaček je vymontováno,... Sedačky jsou na sebe teď poněkud nahuštěné, ale po převozu do muzea nadšenci... Pohled do jednoho z prezidentských salonků. Pohodlné pohovky, polstrování,... Letecká romantika - západ slunce za tučkem. Nadšenci někdy pracují až do tmy. Příprava vládních