Kristýna Pešáková stála u zrodu anticeny Sexistické prasátečko, která... Kristýna Pešáková stála u zrodu anticeny Sexistické prasátečko, která... Kristýna Pešáková stála u zrodu anticeny Sexistické prasátečko, která... Finálový ročník soutěže Sexistické prasátečko ovládla policie a Moravská... Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko... Reklama České pošty stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické... Reklama stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko... Reklama Moravské vinotéky využívá kusy těl a využívá princip sex sells.... Reklama Supr Dodávky využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na... Reklama reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na... Reklama potravinářské firmy Frujo na značku Toje využívá jazykový sexismus,... Reklama Autohity.cz využívá kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu... Reklama využívá jazykový sexismus, využívá princip sex sells a stereotypizuje... Reklama Cyrrus využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát... Reklama výrobce mycích linek Christ Car Wash využívá princip sex sells.... Reklama Bios využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické... Reklama vypinac.cz využívá jazykový sexismus a využívá kusy těl. Kandidát na... Reklama Zastavárny Index využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu... Reklama XCar centrum stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu... Reklama Teiko využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické... Reklama využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu... Reklama pražského klubu Popocafepetl využívá jazykový sexismus, kusy těl a... Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko... Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko... Reklama stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko... Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu... Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu... Reklama Drexdesign využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells.... Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko... Kontroverzní propagační plakát šumperského festivalu Džemfest, který vyvolal... Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným... Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají... Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají... Nominace na Sexistické prasátečko 2017. Nominace na Sexistické prasátečko 2017. Sexistické prasátečko 2017. Třetí místo v hodnocení veřejnosti získala... Pivovar Modrá hvězda má druhou nejsexističtější reklamu dle hlasování... Sexistická reklama Policie ČR. Veřejnost vybrala na anticenu Sexistické prasátečko 2016 hudební klub Buddy´s z... VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených... V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam. Billboard s ženou a Ještědem přišel jako jeden z tipů do soutěže Sexistické... Jedna z reklam nominovaná na letošní Sexistické prasátečko. Další z nominovaných reklam na Sexistické prasátečko - Spin rádio Další z nominovaných reklam - Jazykový a vzdělávací institut Sexistická reklama společnosti Pila Pasák se nominovala v soutěži Sexistické... Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko. Snaživá sekretářka v podání Free Radio. Veřejnost v soutěži Sexistické...