Redaktora MF DNES Petra Lundáka (vpravo) navigoval ve Škodě 100 L z roku 1973... Redaktor MF DNES Petr Lundák se při závodě musel potýkat s problémem s... V závodě se často objevovaly staré škodovky, startovní listina však byla nabitá... Na start závodu se postavila i posádka s vozem Corvette Stingray. Skvosty z řad automobilů mohli lidé obdivovat i v centru několika jihočeských... Na své si mohli přijít všichni milovníci starých nablýskaných vozů. Závodníci z Rakouska to oproti jiným zahraničním jezdcům na start neměli nijak... Největší zastoupení z vozů měla svého času česká automobilka Škoda. I přes nepřízeň počasí se někteří závodníci rozhodli užít si jízdu bez střechy. Na startu se promísily ve své době nejlevnější modely aut se závodními vozy. Závodníkům počasí opravdu moc nepřálo. Téměř celou sobotu jim drobně mrholilo. Na trati se proháněl i německý veterán Mercedes-Benz 250 SE cabrio. Ve startovním poli nechyběl ani Jaguar E-Type. Součástí závodu jsou i testy přesnosti s měřením odchylky od předem daného... Principem setinové rallye je dodržení stanoveného rychlostního průměru při... Petr Lundák společně s Robertem Strakou nakonec obsadil 85. místo. Na závodníky čekalo dohromady více než 400 kilometrů klikatých silniček. Závodu se zúčastnil i redaktor MF DNES Petr Lundák se svým navigátorem Robertem... Rallye byla zároveň přehlídkou vozů, které je dnes prakticky nemožné na českých... Rallye se každoročně účastní desítky zahraničních závodníků. Na setinovou rallye South Bohemia Classic vyrazilo 135 posádek. Starou škodovkou na veteránské rallye