Zakázat všem nákladním automobilům na dálnicích a rychlostních komunikacích předjíždět chce skupina senátorů ODS včele s Jiřím Žákem, Jiřím Nedomou a Jaroslavem Kuberou. Podle nich by to přispělo k větší bezpečnosti silničního provozu.
Zpět na zprávutento zákaz už jednou v zákoně byl. Co kdyby impuls, v rámci objasnění pro posluchače zveřejnil, kteří poslanci, za které strany hlasovali pro jeho zrušení ? Kecy o tom, že bez kamionů si nebudeme mít čím ... zadek ? No , já si pamatuju, že železnice vznikla právě proto, abychom měli. Takže železnice je nejbezpečnější, je na to stavěná, na rozdíl od silnic. A bezpečnost silnic je úměrná hustotě. zabije se několik much jednou ranou. A navíc, podívejte se, jak se mnozí řidiči kamionů, zvláště ti s 20 lety věku chovají.
14.10.2009 06:27 Reagovati tento problém je hlavně v lidech. Sou kamioňáci slušní a paka. I s kamionem se dá předjet (úměrně velikosti kamionu) na relativně malé vzdálenoeti. To ale musí být šoféři předjíždějících se kamionů profesionálové. Pokud se ale dva kamiony na silnici či dálnici předjíždí a jedou vedle sebe i 2-3 km, tak sorry, ale takové bych nakopal.
14.10.2009 07:21 ReagovatPřipadá mi to celé jako nesmysl.Jednou je to hon na stará,nebo pomalá auta.Teď je překážkou provozu kamion.Možná by stálo za větší zamyšlení předjíždění rychlejších aut třeba v obci kde se jezdí 50,nebo mimo obec kde se jezdí normálně 90,ale pro někoho je málo i 150.A dálnice je nebezpečná i při 110 když jedou auta nalepená dva metry za sebou!V tomhle státě je už běžné hledat problém tam kde není,nebo odvádění pozornosti jiným směrem.
14.10.2009 08:17 ReagovatTak do téhle diskuse se ráda zapojím. Jednoho takovýho kamioňáka doma mám a jezdí velice slušně.. Stačí se v tom svézt a kroutím hlavou nad tím, jak takový osobák dokáže zkomplikovat život.. Je pravda, že železnice sice jsou, ale v podstatě na nic.. To by totiž nejezdilo tolik kamionů.. Tenhle zákaz předjíždění byl už jednou zrušený právě proto, že kamiony nenechávali osobáky sjíždět z dálnice.. Ani se nedivím. Všechno se zveličuje, jednou havaruje kamion a je z toho obrovská aféra, přičemž nehody osobních aut jsou zřejmě v pořádku.. Je fakt, že je to stejně všechno v člověku. Souhlasím s tím, že se všude budou tvořit akorát kolony, protože se za jedním pomalejším autem potáhnou ostatní.. A je PRAVDA, že díky těmhle autům máte co jíst,co si obléknout a ostatní! Povolání jako povolání.. Jen tady jsou ty chyby víc vidět.. Ať si do toho ti tupí poslanci jednou sednou a zkusí si to.. Stejně jako ostatní nemožnosti co si odhlasují..
14.10.2009 08:39 Reagovat%petro,máte pravdu. bez náklaďáků to nejde! M8m z dřívějších let bohaté zkušenosti s přepravou vagony. To se někde naloží ve výrobě,pak se to přeloží do vagonu,vagonstojí,jede,a přijede,mosí se vyložit na auto v 99% nebyly vlečky,z auta zese složit. U všeho moc lidí ,moc práce a čas? Až to přijelůo ,tak to přijelo. ČSD-stát ve státě.Proto,dnes se to naloží do kamiomu a zítra je to na místě ,třeba o 1000km dál. Vo tom to je!!!!!!!!!
14.10.2009 09:18 Reagovathm a za lovců mamutů se musel udržovat oheň. DNES se ve výrobě naloží kontejner, ten se posadí na vlak - a druhý den je o 1500 km dál, protože ve vlaku se jednoduše přehodí posádka a vlak jede dál. Zatímco u kamionů dojedou na parkoviště dva kamiony, každý by už měl mít přestávku, tak si řidiči přehodí kamiony, nasadí nová kolečka a jede se dál. A policie je na to krátká. :-))))
14.10.2009 09:47 ReagovatTak ty jsi fakt znalec.Sám jezdím kamionem a vím že když vezu zboží ze španělska,tak jsem rychlejší a levnější jak vlak.Kontejner vesměs dojde den o den později a pak se sním musí ještě manipulovat.Jo a to jezdím dle zákona o sil.přepravě 561.Pokud víš co to je.Tady v této republice se už opravdu nedá inteligentně pracovat a žít.
14.10.2009 14:07 ReagovatZnalec jsem. A ne vždy co je levnější je lepší. Rozhodně vlak zabije ročně míň lidí, jak kamiony.
14.10.2009 17:25 Reagovati já se zapojím, už několikrát nás kamion málem smetl ze silnice, když třebas u Vyškova začal v hustém dešti předjíždět a nevšiml si, že jsme už mezi ním a jeho přívěsem. Naposledy v lískoveckém tunelu, bez znamení o směru jízdy jede z pruhu do pruhu a kdyby manšel nedupl na brzdy, rozmačkal nás o svodidla. Ano jsou i slušní, žel víc je těch neslušných, které firmy nutí porušovat zákony.
14.10.2009 09:37 Reagovat
Tak to bude bezva,když se dojede nějaký Liaz či Avie.To bude nepřetržitá kolona přes celou ČR
Žák je blb z Bruntálu,Kubera má vyhulený mozek.Chlapci se chtějí zviditelnit a to nejlépe blbostí. Žák je bývalý šofér. Přeji mu,aby se tím musel znovu živit až jej vyhodí ze senátu.On je ten,který měl před lety problém,asistentka mu musela dávat polovinu své mzdy. Vzpomínáte.?
ha ha ha . zatím jsem nikdy neřešil zda je kamion Liaz, Avie a nebo Daf. Spíš jsem mnohokráte řešil, že řidič kamionu na letních gumách , bez řeťězů chtěl někam vyjet a zablokoval celou silnici na půl dne. Zatím jsem řešil to, že bez blinkrů , bez kouknutí se do zrcátka kamion vjede do levého pruhu. Co se děje za ním ? to je jedno. jsem silný, blbý.
14.10.2009 09:39 Reagovat
Jezdím rok a půl po ČR s kamionem a převážně se pohybuji okolo Prahy!!Při každém předjíždění se raději podívám dvakrát do zrcátka, pro jistotu! a když v dálce vidím osobák, který se ke mě přibližuje, někdy i nepovolenou rychlostí, s předjížděním počkám!! Když se přede mnou ale plazí osobák 70, 80 tak ho předjedu, protože moje a jeho brzdná dráha se nedá srovnat, takže to udělám hlavně v zájmu jeho bezpečí!!
Jsem taky řidič osobního auta, taky neschvaluji některé činy řidičů kamionu, ale respektuji je!! Ale ještě jsem neviděl kamion, aby při prázdné dálnici jel v prostředním, nedej bože na tří proudové dálnici v levém jízdním pruhu, jako mnozí řidiči osobáků!!! Kdo z vás jezdí, a po předjetí se zařadí zpět do pravého jízdního pruhu??? Sotva 1 z 10!!!! Takže než budete pokračovat v napadání řidičů kamionů a všechny je házet do jednoho pytle, zamyslete se nad svým počínáním na silnicích!!!! A pokud máte možnost sednout si na místo spolujezdce v kamionu, udělejte to, rychle změníte názor na dění na našich silnicích!!!
reagovat
v tomto máš pravdu. Jízda v levém pruhu je pro naše řidiče snad předpisem. Sám to tvrdě potírám - dá-li se říct, stejně tak zapnutí blinkru.
14.10.2009 17:27 ReagovatVy předjíždíte osobák když jede 80 km v hodině. Malý dotaz. Kolik může jet řidič kamionu? Kolik to jede a nebo je to něčím omezené? Co?
14.10.2009 19:47 Reagovat90km/h.ale když jedeš těch90 a dojedeš nějakyho vola co jede po dálnici 80 nebo po okresku 50-70km/h a zbzdí tě tak ti to trvá hodně dlouho než se zase rozjedeš na plno.co os. ten to má na 100km/h za 6s.ale my!!!!neřikám že jsme všichni svatí ale nepotáhnu se za někým kdo spíš tu vyhlášku porušuje a měl by dostat pokutu za brždědí provozu něco jiného je když to je náklaďák nebo kamion kterej je prostě naloženej a nejede mu to budiš.Ale os.???
14.10.2009 20:08 ReagovatŽák,se dostal jako řidič kamionu na Dakar,kde vezl náhradní díly. Je opravdu takový debil? Vždyť ví,že jde jen o to ,aby se řidiči nepředjížděli 5km. je to na inteligenci každého řidiče kamionu.Ale zákaz? Tendence senátorů ,poslanců,vlády je: všechno lidem zakážem!
14.10.2009 09:12 Reagovata kde najdete ty inteligentní řidiče kamionů aby nepředjížděli o 2-3 km rychlejší rychlostí ? Doposud jsem jich na českých cestách mnoho nepotkal. Ten váš tak jezdí ? Jakou má spz, podívám se při svých cestách po něm.
14.10.2009 09:50 Reagovatřeči o tom, jak je dílnice nebezpečná ? ANO je. díky kamionům. Nikde v evropě není tak hustý provoz kamionů jak v ČR. A dále řečí o tom, jak je složitá doprava po železnici ? a) kontejnerová přeprava - navazuje na lodní a leteckou.jeřád přeloží z lodi přímo na vlak atd. b) na speciální vagon se naloží celý kamion, v cílové stanici sjede. CO JE NA TOM SLOŽITÉHO.
14.10.2009 09:34 Reagovat
Pokud si vzpomínám z autoškoly, tak auta nad 3,5 tuny (krom autobusů) mají povolenou maximální rychlost 80 km/hod a to i na dálnici!!
Pokud toto budou jejich řidiči dodržovat, tak jsme za vodou. Problém je v tom, že naprostá většina řidičů, NEZNÁ příslušný zákon (465/2006) o provozu na silnicích. Ruku na srdce, udělali byste řidičské testy z fleku a bez příprav? Jak je možné, že ŘP dostane i ten, kdo nezná všechny opovědi? Pokud uděláte chybu při testech, nic se vám nestane, pokud uděláte chybu na křižovatce, může to stát i několik životů.
Dokud nebude povinné pravidelné přezkoušení všech řidičů, jak je to běžné ve světě, situace se nezlepší.
mám na předním skle kameru. pro svoji bezpečnost . Asi udělám webové stránky a budu tam umístňovat videa řidičů co "umí" jezdit. Zatím to neschovávám, ale mohu nabídnout záznam co mám z poslední cesty Ostrovačice - Brno. Celkem 6 kamionů na tomto úseku neví nač je blinkr. 2 kamiony předjíždí rychlostí stejnou jak předjížděné auto. A hlavně - ANI JEDEN NEDODRŽUJE OMEZENOU RYCHLOST.
14.10.2009 09:44 ReagovatVšechno je o tom, že tady nefunguje silniční policie.Jako příklad by mohla sloužit policie v D tzv BAGOUNI.Kdo tam jedí jako profi řidič ví o čem je řeč.Tam si nikdo nedovolí jet jinak než velí značky a i ten místní "machýrek" tam jezdí podle předpisů.Tady vědí,že si to můžou dovolit,nikdo nic nehlídá-na pumpách na kafču je líp.A to není jen o kamionech,oni i řidiči v osobákách jsou líný dát blinkr.Vždycky je to o lidech,né o povolání.Teď zakážou předjíždět kamionům, zítra dodávkám a příště budou moct předjíždět jen papaláši s majákem!!!!!
14.10.2009 10:14 ReagovatDobry den,muj nazor je udelat to jak v nemecku zakazat predjizdeni 6-19hod. a za dalsi i ti kamionaci jsou lide tak bych uplne zakazal jezdit o vikendech a svatcich,aby si taky odpocinuli. dekuji ales
14.10.2009 11:09 ReagovatManžel jezdí s kamiónem už několik let. Většinou dojíždí v sobotu. Nedokážu si představit, že zase právě kvůli zákazu jízdy v sobotu a v něděli zůstane stát někde v poli a to jen proto, že by fungoval takový zákaz. Ono to jaksi nejde naplánovat si cestu domů z práce v 15.00 tak jak většina z nás. Vrátím se k tématu: vím, že každého rozčiluje když má jet v koloně cca 60 km/hod. Zkuste se vžít do situace řidičů, kteří jedou z Prahy do Brna, popř. dál, za Avií, která jede 60 km/hod bez možnosti s tím něco udělat.
14.10.2009 11:38 Reagovatkdyby to fungovalo jak má, nestalo by se to. Zkuste v německu jet 60 km/ hod po dálnici. Velice rychle, někdo zavolá na policii a máte problém jak prase. Takže toto není důvod, to jde řešit.
14.10.2009 17:31 Reagovatnajezdim tak 4-5 tis km kazdej mesic. Ale fakt kritické situace jsou kdyz se motá pomalu jedoucí auto po silnici. nejlépe potmě a Avie.... A na dálnici nemá už vůbec co dělat kdyz nejede aspon 80km/hod - ze zákona. to se ale vůbec, ale vůbec neřeší a nepokutuje. Tam jen stíhaj rychle auta.
14.10.2009 11:22 ReagovatMyslím si, že to není problém jen kamionů. Mám přítele, který jezdí kamionem a několikrát jsem s ním jela. A občas nestačím koukat, čeho je řidič osobního auta schopen. Nikdo z nich si totiž neuvědomuje, že ten kamion má několik tun a že nemůže zastavit tak rychle jako osobák. Díky tomu, že jsem se svezla, mám úplně jiný názor na věc než před tím. Také jsem zažila, že to nebyl kamion, kdo brzdil dopravu, ale osobák, ve kterém seděl starý dědula. Ti, kteří s tím souhlasí, by si měli uvědomit, že nebýt kamionů, tak si nekoupí v krámě vůbec nic, protože jsou to právě kamiony a kamioňáci, kteří tohle umožňují!!!
14.10.2009 11:28 ReagovatNejsem kamioňák, ale myslím si že se zase zbytečně hází klacky pod nohy dopravcům. Jestli to tak půjde dál, tak se třeba dočkáme, že v obchodech nebude žádná zelenina, protože kamion bude na cestě...
14.10.2009 11:29 Reagovatkonečně někdo, kdo umí přemýšlet!!! Lidi, uvědomte si to!!!
14.10.2009 11:33 Reagovatno z toho tedy strach nemám . To je velmi slabý argument. Vemte si třeba švýcarsko - tam nesmí přistávat dopravní letouny (zboží) v noci. A všechno se stihne. čím to je ?
14.10.2009 17:29 ReagovatNesouhlasím s tím zákazem.Přítel je dopravce občas jezdívám s ním, a proto vím že to s těmi dnešními řidiči není vůbec jednoduché, větší prasata jsou řidiči osobních automobilů a při nehodách za to většinou nemůže řidič kamionu. Lidi si totiž neumí uvědomit že kamion má o několik tun více než-li osobák a tudíž není schopný kamionák ani kdyb se p.... zastavit v čas a pokud se to snaží jakkoliv strhnout aby nikomu neublížil, tak se zlomí a díky tomu zablokuje včechny pruhy a tím zkolabuje doprava na daném úseku. Katka
14.10.2009 11:29 ReagovatDobrý den, rozhodně si myslím, že je to blbost. Jste zaujatí všichni proti kamionům, ale umíte si představit vy s těma osobákama, že byste nesměli předjíždět??byste se zbláznili. Jako lidi v osobácích jedou třeba někam, kde mají být v 10, tak i kamión má být někde v několik. A když pojede za nějakým, co je naložený...jak se Vám bude líbit, že např.v obchodě ráno nebudete mít, to co chcete, protože právě kvůli Vám nestihl dojet v čas! Neptejte se jen lidí v osobákách, ale nechte taky mluvit ridiče kamiónů, ať Vám řeknou, co si o tom myslí. Ano, všude jsou řerné ovce, ale i u osobáků, každý nejezdí jako prase! to samé 4kolky! přestaňte bojovat proti kamiónům!!!!díky nim máte všechno! No a tak Vás předjel kamión, blbý no, abyste se nezbláznili, že chvíli pojedete pomalu. Hlavně nezapomeňte troubit jak bláázni, stejně Vás neslyší! Až se setkáte se řidičem kamiónu, tak Vám pár věci dojde, o kterých nemáte ani ponětí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Starejte se o věci, který jsou důležitý, Vám taky do práce nikdo nedělá nesmyslný podmínky!! už si to uvědomte! Znám hodně řidičů kamiónu, ale dokud se to nestane přímo Vám, tak si to stejně nikdy neuvědomíte, co způsobujete. Příjdou o peníze, protože míň ujedou...Myslete hlavou!!!!!
14.10.2009 11:30 ReagovatPrávě z těchto důvodů jsem pověsil ježdění na hřebík.Je mi 39 a jezdil jsem od roku 1990.Vždy mi šlo jen o jedno.Být co nejdříve doma s rodinou a tak jsem musel nesčetněkrát stihnout i to,co se stihnout nedalo,uplácet skladníky,aby mě ještě naložili,či složili....byl to jeden hektickej den za druhým a to se nedá vydržet věčně.Když si pomyslím,že bude platit zákaz předjíždění,je mi z toho jen zle a lituju všechny,co musí za tím volantem sedět.Ty blbce a arogantní hovada,co cedí za volantem kamionu by měl odhalit už předem IQ test,kterým v minulosti musel projít každý řidič,který se tím chtěl živit...dnes dají do ruky volant komukoli,kdo má zájem se vozit.To je ten problém.Nikde jinde to není.Ahojda
14.10.2009 11:45 ReagovatTak se mi zdá,že naši zákonodárci nemají dostatečný finanční obnos na nákup dárečků pod stromeček a tak vymýšlí opravdu už jen ptákoviny,za které jsou dost dobře zaplaceni.Není jim při práci zima,jako těm,co musí pracovat venku za každého počasí,není jim horko,jako těm,co musí dřít jako koně....je jim fajn a penízky jsou taky fajn,tak proč nezakázat třeba předjíždění.Jen bych jako kamioňák nechtěl potkat naloženou starou Avii,která se řítí 40km/h,smrdí a je za ní šero.Nechtěl bych být ani v kůži policisty,který by mi za předjetí Avie dal pokutu.Jsem poměrně klidný člověk,ale mám i své hranice.Rozhodně je to blbost nad blbost.Hezký den
14.10.2009 11:32 Reagovatnesouhlasim nic to neresi vznikaji pouze nebezpecne kolony viz jizni spojka
14.10.2009 11:33 Reagovat
zdravím všech, zase si nědko potřebuje udělat čárku, že něco vymyslel. Ať si ten chytrák sedne do kamionu, udělá jízdu třeba do Francie a uvidí, jak se řidiči chovají jinde. To je jako u osobáků, je řidič a řidič. Zajímalo by mě, co by udělal, kdyby jel do kopce kde by zase zaspali silničáři a v půlce jízdy mu před sebou chrochtala Lijána nebo nakladač. Jestli by čekal až se vyškrábou nahoru a blokoval ostatní, nebo je předjel.Jezdím jen osobákem, ale jela jsem párkrát v kamionu a když vidím jak se někteří řidiči chovají, tak bych je nejraději vytáhla z toho auta a poliskala jak fracka.
Ahoj
Souhlasím s tou čárkou. Za volantem je vždy jen o člověka - je to jedno jestli sedí v kamionu nebo v osobáku, pokud se chová jako hovado. Byť mám sama s kamioňáky ty horší zkušenosti, tento zákaz je podle mého názoru kontraproduktivní. Zakázala bych jezdit bezohledným a nebezpečným řidičům. Nehody způsobují oni a ne vozidlo, ve kterém sedí.
14.10.2009 12:11 Reagovat
Jezdím rok a půl po ČR s kamionem a převážně se pohybuji okolo Prahy!!Při každém předjíždění se raději podívám dvakrát do zrcátka, pro jistotu! a když v dálce vidím osobák, který se ke mě přibližuje, někdy i nepovolenou rychlostí, s předjížděním počkám!! Když se přede mnou ale plazí osobák 70, 80 tak ho předjedu, protože moje a jeho brzdná dráha se nedá srovnat, takže to udělám hlavně v zájmu jeho bezpečí!!
Jsem taky řidič osobního auta, taky neschvaluji některé činy řidičů kamionu, ale respektuji je!! Ale ještě jsem neviděl kamion, aby při prázdné dálnici jel v prostředním, nedej bože na tří proudové dálnici v levém jízdním pruhu, jako mnozí řidiči osobáků!!! Kdo z vás jezdí, a po předjetí se zařadí zpět do pravého jízdního pruhu??? Sotva 1 z 10!!!! Takže než budete pokračovat v napadání řidičů kamionů a všechny je házet do jednoho pytle, zamyslete se nad svým počínáním na silnicích!!!! A pokud máte možnost sednout si na místo spolujezdce v kamionu, udělejte to, rychle změníte názor na dění na našich silnicích!!!
Dle tvé reakce je vidět, že než řidič, jsi spíše jen kamiońák..... Ve všobecném zájmu by bylo vhodné, aby jsi zveřejnil SPZ a popis svého kamionu, aby se Ti mohla většina slušných řidičů vyhnout, nebo Ti raději udělat místo na silnici.....
14.10.2009 19:21 ReagovatHezký den.Párkrát jsem s manželem kamioňákem jela po Německu,kde je zákaz předjíždění kamionů.A když jsme dojili nějakého smradlavého loudu,bylo to o nervy.Zdraví Mirka.
14.10.2009 12:06 ReagovatKdyby za tím volantem byl řidič-profesionál, tak by nebylo co řešit. Jenže dopravní společnosti šetří na platech řidičů, ti odchází a za volat si sedne ......, který to sice odřidí za pár korun, ale kolik způsobí škody kolem dokola, to si ten zaměstnavatel nepřipustí. Než aby přidal spolehlivému řidiči, tak vezme .....
14.10.2009 12:18 ReagovatKdyby byl zákaz předjíždění na našich silnicích, tak se tam za pomalu jedoucími vozidly udělá taková kolona,že nevyjedete ani z domu,kolik je vozidel na silnicích.
14.10.2009 12:41 Reagovat
Jezdím cca 5x do měsíce do Německa a Francie služební audi a8 a taktéž jezdím dosti rychle a moje zkušenost je taková, že pokud jedu do povolené 130km/h tak není problém dobrzdit předjíždějící kamion, samozřejmě, když se jede rychleji, tak už problém bývá, ale v cz je povoleno 130, tak není co řešit. Běžně, když vidím kamion, že se snaží dostat do levého pruhu a chce předjíždět, tak zpomalím a umožním mu to předjetí.
Zkušenost z Německa je, že na většině dvouproudých dálnic mají zákaz předjíždění kamionů od 6-19hod, a v podstatě v době od 10-16hod se nejedná o dálnici, ale o silnici o dvouch pruzích a dvou velkých kolonách, kdy ta pravá plná nákladních aut jede kolem 80km/h a ta levá plná osobních aut jede kolem 100km/h a nedá se to předjet. to je pak vopruz,
navíc tam mají dost dlouhé tříproudé úseky, kde tento zákaz není a kolony se mohou rozjet.
Podle této zkušenosti odhaduji, že pokud by takovýto zákaz vznikl v cz, byla by jedna velká kolona začínající u Plzně a končící v Ostravě.
Ono je potřeba se zamyslet sám nad sebou a né jenom křičet, že za všechno můžou ti ve velkých autech, za spoustu problémů si můžeme i mi v osobákách. Hlavně svojí nedisciplinovanosti a bezohledností.
zamyslet se nad sebou ? jistě. Já už díky kamionům mám stres jen manžel vysloví slovo dálnice. Letos jsme byli ve španělsku, autem. Dálnice v německu - žádný problém, ve Francii, díky vybírání mýtného po pár kilometrech to byla katastrofa, ve španělsku to bylo lepší. Zpět jsme ve Francii už po dálnicích nejeli, ale kamiony jsme tam v sobotu nikde nepotkali. V české republice je kamionů jako vší, žádný nejede 80, všechny předjíždí všechny. Na dálnici se pracuje, manžel sníží rychlost podle GPS na předepsaných 80, na tachometru má 90, za zády kamion, který je nalepený na kufru a troubí jak o závod. To jsou kamiony na našich silnicích.
14.10.2009 13:26 ReagovatZákaz je totální hloupost. Podle toho, kolik lidí v anketě hlasuje ano, tak předpokládám, že všichni jsou řidiči osobáků a tím pádem vlastně nemůžou hlasovat objektivně.
14.10.2009 13:11 Reagovata ti co hlasují proti jsou řidiči kamionů, jejich manželky a majitelé přepravních firem. Ti jsou objektivní , že :-)))) Pane , pane - vaše názory hraničí s demagogií.
14.10.2009 13:21 Reagovatpročetl jsem to všechno. Nejrozumnější se mi jeví názor zákaz kamionů v S+N v květen - srpen, a zákaz předjíždění 06 - 19 hodin . Tvrdě kontrolovat zatížení nápravy a měřit rychlost. A jsem si jist, že pokles nehodovosti se dostaví okamžitě.
14.10.2009 13:18 ReagovatMilej Jardo, ty budeš první nadávat, že v SO nebo v NE nemáš čerstvý pečivo. A až budeš něco shánět a nebude to naskladě, že to musí objednat s termínem třeba i měsíc, chtěla bych vidět tvoji reakci.
14.10.2009 13:58 ReagovatZákaz předjíždění kamionů je nemyslitelné.Představte si,že kamion před Vámi pojede do kopce 40km/h a za ním se potáhnou další kamiony třeba v 5 km koloně.Jezdím s kamionem a proto vím,že je třeba na silnicích hlavně ohleduplnost a to od všech ůčastníků silničního provozu a pak bude vše o.k.,Jen vše nesvádějte na řidiče kamionů,nejsme svatí,ale ruku na srdce vy ano?
14.10.2009 13:23 Reagovatale je to myslitelné, když jeden kamion jede do kopce 40, tak kolik tam pojede ten druhý ? 42 ? A to se vám zdá předjíždět košér ? Naběhl jste si. Německo je rozumný vzor. 6 -19 zákaz předjíždění a v S+N zákaz provozu.
14.10.2009 13:28 ReagovatTo je vidět, že jste nikdy nejel kamionem. Pokud jede kamion 40 a je plně naložený a ještě k tomu stará herka, tak proč by nový kamion, jedoucí bez nákladu musel trpět?
14.10.2009 14:04 Reagovata prázdný kamion někam jede ? To si může firma dovolit ? Kecáte :-)))))))))
14.10.2009 17:17 ReagovatLebo všetko je podriadené zisku. Jazdil som kamionom viac ako 40 rokov. Odišiel som letos do dochodku. A ako to funguje. Vodič je nútený firmou, aby po 4 hodinách na parkovisku sedol do iného vozu a išiel ďalej. žiadna bezpečnostná prestávka. Keď nechceš, dostávaš nevýhodné trasy. Tak to funguje. Jedine tlak zákona dovede niečo zrobiť.
14.10.2009 13:33 Reagovatano tak to funguje, syna jsem kolikrát 2 měsíce neviděla, protže si stále prohazovali kamiony a nebyl sto se dostat domů.
14.10.2009 13:35 ReagovatNový loterijní zákon je směšný a špatný.Ráno hlásilo rádio Impuls,že hazardu se zvednou daně o 5% z 25% na 30 %,což je směšné !Měly se zvednout na 40%.Další špatností je,že peníze z hazardu půjdou obcím,což znamená že obce zamoří svá území kasíny,aby měli co nejvíce peněz.Peníze z hazardu měli jít státu !(do zdravotnictví ,školství,na snížení státního dluhu apod.)A kdo podělal tento zákon?Dle mého názoru tučný úplatek !
14.10.2009 14:02 Reagovatproč další nesmyslný zákaz,stáčí aby jim někdo kontroloval rychlost
14.10.2009 15:04 ReagovatNevadí mi, když kamiony předjíždí, ale vadí mi, když se předjížději a jeden jede rychlostí 85 km/h a druhý 88 km/h. To bych je pak nejraději PÍP.
14.10.2009 15:08 ReagovatCo to je zase za prvotřídní píčovinu??!! proč tady v tom státě do všeho kecaj lidi který o tom hovno věděj? To jako se budu palzit za dejchavičnou Avií 40km/h protože nějakej impotentní poslaneckej blbec neví co by ještě vymyslel za zhovadilost. je to stejná pitomost jako zákz jízdy z dílny Zelených teroristů Bursíka a spol a naprosto nic se tím nevyřeší. Jen bude kolona celých 200km z Prahy do Brna. ak dyž tady někteří mluví o nedávání blinkrů ať se řidiči OA podívají do vlastních řad.
14.10.2009 15:22 ReagovatJste hulvát, mimojiné. A tak se asi chováte i za volantem iveca? No potěš ruka páně. Další argument proč chtít zákaz kamionů v S+N a omezit předjíždění v době 6 - 19 hodin.
14.10.2009 17:23 ReagovatVaážený pane nezlobte se na mě, ale na ty pitomosti, keré tady naši politici a někteří pisatelé na diskuzi vymejšlí se už slušně reagovat nedá.
17.10.2009 16:43 ReagovatCo je to za blbost ???? Kdo to v evropě má takové zákony ??? Švédové ?? Norové?? Němci ?? Francie?? Belgie? Holandsko ?? NIKDO !! Tak co zase blbnete ??? Martin
14.10.2009 16:09 Reagovatvám ještě kamion nezramoval auto a nepřelomil žebra, že ne ?
14.10.2009 17:21 ReagovatJá bych doporučil vzít si příklad z Německa.Tam je v určitych usecích časové omezení od 6:00 do 18.00 a funguje to ale plošný zákaz není řešení, stejně to nikdo neuhlída.
14.10.2009 17:07 ReagovatZákaz předjíždění v době od 6-19 hodin a zákaz v S+N.
14.10.2009 17:19 ReagovatA ještě důsledně kontrolovat dodržování rychlosti, zejména na dálnicích .
14.10.2009 17:20 ReagovatVětší problém než předjíždění kamionu,jsou bezohlední řidiči silných osoubních automobilů,kteří se neštítí ničeho a riskují kde se dá! A jestli jde o mě, tak mě to nic neudělá a přibrzdím, když se kamiony předjíždějí. Osobní auto se rozjede hned! TAK KDO NA TO NEMÁ NERVY A MYSLÍ SI, ŽE TRASU PROJEDE V REKORDNÍM ČASE A VŠICHNI BUDOU UHÝBAT, TAK AŤ DO AUTA ANI NESEDÁ! BLBÝCH JE DOST :-)
14.10.2009 18:44 Reagovat
Předjíždějí tahačů zakazovat je pitomost!At si politici zkusej jezdit s kamionem aspon týden.A prospělo by to i těm co na řidiče kamionů nadávaj.
Řidiči tahačů jsou v tomto státě buzerováni.Jak ze strany Policie CR,Celní spravy a městské policie -to je šílený.Člověk nemuže zastavit např u obchodu když si člověk potřebuje nakoupit.Chtělo by to udělat stávku v Praze v ranní dopravní špičce.Snad by se tady situace uklidnila.A ještě něco:Ne řidiči ale politici by měli dělat psychotesty .Zdraví Vás Peťan
Já osobně si myslim že předjíždění kamionů není vůbec dobré protože když se 2 kamiony začnou předjíždět na dálnici tak to je potom sranda a nebo ještě horší na cestě kamion vs. osobák to sou pak nehody takže můj názor je jednoznačně NE!
14.10.2009 19:15 Reagovat
zakázat předjíždění globálně je blbost, ale povolit ho jen tam, kde jsou tři pruhy. A k tomu samozřejmě nařídit povinnou přepravu kamiónů na železnici a rázem by bylo po problémech s předjížděním.
Jelikož jezdím po dálnici min. 2x týdně, mohu si dovolit konstatovat, že 90% řidičů kamionů jsou jen bezohledná hovada - můžou mě přesvědčovat, že to tak není :-)
Ty jsi taky hovado a nikdo ti nic jinýho neřekne.Vim jak jezdí většina osobáků-přes vesnici i 70,dvojtá plná čára pro osobáky neplatí a takhle bych mohl pokračovat
14.10.2009 19:24 ReagovatZakazat předjíždění kamionu je naprosta blbost..a Ti co pořád nadavaji na řidiče kamionů jake to sou hovda atd.tak at se každý zamyslí sám nad sebou jaký je řidič !!! Podle toho vypadá umrtnost na silnicích v ČR!!!! A nemůžou za to jenom řidiči kamionů.
14.10.2009 19:37 Reagovat
Romanovi: co jste čekal za reakci, že Vás někdo podpoří?
Je mi skoro 50 let a od svých 18 let jezdím po českých silnicích a dálnicích téměř denně-bez nehody nebo škrábance.
Jen mi nejde do hlavy, že měsíčně mě při manévrech na dálnici ohrozí cca 10 kamionů na 1 osobáku... Za ty roky jsem byl svědkem mnoha nehod-u těch nejhoších byly kamiony... Teď kamionáři suďte a spytujte svědomí. Někdo to už někdy řekl: "...kdož jste bez viny, hoďte kamenem..." Jsou mezi vámi i slušní, ale těm je už hodně přes 50 a je jich na silnicích hodně málo....